Para dziewczyn, które kochają to co lubią. RĘKODZIEŁO :)

Zapraszamy do obejrzenia tego, co do tej pory powstało.
Kolejne zamówione "się robią"...
Zapraszamy również na nasze str na FB
https://www.facebook.com/pages/Pomys%C5%82-na-prezent-Bombki-ozdoby-i-inne-cude%C5%84ka-r%C4%99cznie-robione/288759221292071
ORAZ
https://www.facebook.com/LiWiaHandmade

Nasze namiary:
basia3006@op.pl
basiaartur1@wp.pl


wtorek, 2 kwietnia 2013

Ja i ONA-Ewelina...nowy pomysł!!

Ostatnio byłam u przyjaciółki na kawie i ni stąd ni zowąd pojawił się pomysł połączenia sił i stworzenia "czegoś nowego".
Stwierdziłyśmy, że rynek zalewa cała masa jednakowych produktów, a że każdy z nas jest inny i nie każdemu odpowiada to co jest w sklepie postanowiłyśmy wyjść na przeciw "masówie". 
Ja staram się szyć - raz wychodzi mi to lepiej, raz gorzej, ale co rusz udaje mi się tworzyć coś nowego. 
Ewelina umie haftować więc postanowiłyśmy zaryzykować i spróbować stworzyć coś razem.

Na początek wymyśliłyśmy metryczki, kocyki pamiątkowe dla dzieciaczków oraz ręczniki z ręcznie wyszywanymi aplikacjami czy inicjałami a nawet imieniem dziecka, które na przykład można zabrać ze sobą do przedszkola. 

Metryczek już parę powstało-za chwilę wrzucę Wam fotki-a w chwili obecnej powstaje torba do ręki ze starych jeansów, na której klapie również będzie ręcznie haftowany obrazek. Mam nadzieję, że jutro uda mi się ją skończyć.

A oto metryczki.

Chętnych do zamówienia proszę o kontakt, najlepiej email`owy.
Na prawdę polecam. Taka metryczka to super pamiątka i to nie tylko dla rodzica, ale dla naszego kochanego brzdąca, gdy w przyszłości postanowi "wyfrunąć z gniazdka" to wtedy w prezencie dostanie takie oto cudo.






a w prezencie ślubnym można podarować Państwu młodym taki oto obraz





1 komentarz:

  1. Gratuluje pomyslu i życzę dużo zamówień.Metryczki są sliczne.

    OdpowiedzUsuń